In dit artikel delen we een uitgebreide review van de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman. De Agency Masterclass gaat, in tegenstelling tot veel andere digitale cursussen, niet over het verkopen van producten, maar gaat over het inzetten van je eigen kennis en vaardigheden en hoe je hier een succesvol en schaalbaar online bureau van kunt maken.
We hebben zelf de Agency Masterclass ook aangeschaft om je een volledige en eerlijke review te kunnen geven. We nemen je vanaf hier mee in onze eigen, persoonlijke review van de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman. Na het lezen van dit artikel heb je als het goed is antwoord gekregen op de volgende vragen:
- Wie is Mitchell Weijerman?
- Is Mitchell Weijerman betrouwbaar?
- Wat is de Agency Masterclass?
- Hoe zijn de ervaringen met de Agency Masterclass?
- Wat kost de Agency Masterclass?
- Wat zijn de voor- en nadelen van de Agency Masterclass?
Je hebt tegenwoordig de mogelijkheid om maar liefst 3 gratis lessen te volgen van de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman
>>> Claim direct je gratis plek!
Agency Masterclass
De Agency Masterclass is een digitale cursus die jou leert hoe je een succesvol marketingbureau kunt oprichten wat zich focust op het maken en beheren van advertenties van derden. Jij helpt als het ware bedrijven aan extra klanten dankzij jouw succesvolle advertenties via onder andere Facebook en Instagram. Mitchell Weijerman noemt dit ook wel een Social Media Marketing Agency (SMMA).
Wat ga je leren in de Agency Masterclass?
In de Agency Masterclass leer je concreet hoe je andere bedrijven kunt helpen met je eigen social media bedrijf. Jij gaat succesvolle advertenties opzetten en beheren wat voor bedrijven extra klanten en omzet oplevert. Bedrijven hebben hier vaak zelf geen tijd voor en ook de kennis ontbreekt vaak. Bedrijven zijn dus bereid om jou goed te betalen voor je kennis en tijd. Per bedrijf verdien je al snel €500,- tot €1.000,- per maand. Als jij bijvoorbeeld vijf bedrijven weet te overtuigen waarom jouw social media bedrijf extra klanten gaat opleveren, dan zit je al gauw aan de €2.500,- tot maar liefst €5.000,- per maand.
In de Agency Masterclass cursus leer je onder andere het volgende:
- Hoe overtuig je klanten dat jouw social media bedrijf impact maakt?
- Hoe maak je goede advertenties voor onder andere Facebook en Instagram.
- Hoe je leads kunt omzetten in betalende klanten.
- Welke branches je het beste kunt benaderen om voor te werken.
- Hoe jij je social media bedrijf maand op maand kunt opschalen.
In de Agency Masterclass leer je dus persoonlijk van Mitchell Weijerman hoe je succesvolle Facebook- en Instagramadvertenties kunt maken en hoe je potentiële bedrijven benadert, zodat zij openstaan voor je diensteverlening.
Inhoud van de Agency Masterclass
De inhoud van de Agency Masterclass bestaat, naast een introductie van Mitchell Weijerman zelf, uit verschillende modules die je op je eigen tempo kunt volgen. We nemen nu per module door hoe de module is opgebouwd en wat er ter sprake komt in de specifieke module.
1. Agency Masterclass Introductie
In de allereerste video, de introductie van de Agency Masterclass, wordt uitgelegd hoe het platform werkt en waar je alles kunt vinden. Bovendien wordt direct verteld hoe je de gehele cursus het beste kunt aanpakken als je snel resultaat wilt zien. Als laatste worden er een aantal huishoudelijke mededelingen medegedeeld. Tijdens deze introductie zie je een bekende collega van Mitchell Weijerman, namelijk Jia Ruan.
2. De juiste mindset ontwikkelen
Een eigen bedrijf hebben en het runnen van een onderneming vraagt een bepaalde ondernemersgeest en mindset. Jouw mindset en je gedrag bepalen namelijk voor een groot deel of dit programma een succes voor je wordt. Een eigen onderneming is namelijk niet geschikt voor weggooiers of mensen die snel opgeven.
Zo krijg je enkele praktijkvoorbeelden te zien van succesvolle ondernemers, maar ook van ondernemingen die het helaas niet gered hebben. De ondernemers die het niet gered hebben, hebben doorgaans niet de juiste mindset op het juiste moment gehad. Bovendien wordt er verder ingegaan op de factoren van online ondernemen en wordt de eerste module afgesloten met een leuke quiz om je kennis uit de eerste module te testen.
In alle online cursussen van Team Unstoppable speelt mindset een belangrijke rol. Bovendien wordt je uitgelegd wat de belangrijkste verschillen zijn tussen succesvolle en falende ondernemers.
3. Paradigma
Als je de module over je mindset hebt afgerond, is het tijd voor de volgende module: paradigma. Je krijgt trouwens pas toegang tot deze module als je de vorige module in zijn geheel hebt afgerond. Zo weet je zeker dat je de juist volgorde volgt in de hele training. Een sterke zet van de makers trouwens. In deze module leer je meer over het gedrag van mensen, hoe mensen normaliter denken en hoe je door middel van de juiste communicatie je kansen kunt gaan pakken. Bovendien leer je in deze module hoe klanten iedere maand winstgevender kunnen worden aan de hand van een model. Het hele model wordt uitgelicht in een van de video’s. Ook deze module sluit weer af met een kennisquiz om te testen of je alle informatie op de juiste manier hebt opgepikt.

4. Attract
Het wordt nu wel eens tijd om echt concreet aan de slag te gaan met je social media marketing agency (SMMA). Alle basisbenodigdheden heb je inmiddels begrepen, dus nu is het tijd om klanten binnenboord te halen. Je leert in deze vierde module hoe je deze klanten kunt aantrekken en hoe je op een pakkende manier een verhaal schrijft richting potentiële bedrijven.
Als je eenmaal opgeleid bent tot echte saleskoning ga je kennis maken met het Facebook advertentie platform. Zo krijg je een introductie in het gehele platform en krijg je te zien hoe een je een advertentie kunt opzetten. Deze module is een van de meest uitgebreide modules, maar is cruciaal in jouw social media bedrijf succes.
De belangrijkste leerpunten van de module ‘Attract’ in de Social Media Marketing Agency cursus van Mitchell Weijerman zijn de volgende:
- Leer je klanten lezen en hoe je van leads klanten kunt maken.
- Hoe je op een slimme wijze kunt verkopen.
- Hoe je het beste je Facebook advertenties kunt opzetten en beheren.
- Kennistest
5. Capture
Je hebt ondertussen kennisgemaakt met de basis van Facebook- en Instagramadvertenties, maar er zijn enkele geavanceerde methodes die jij kunt toepassen om van standaard advertenties succesvolle advertenties te maken. Zo leer je wat een marketingfunnel is, hoe je Facebook eigenlijk jouw werk kunt laten doen aan de hand van algoritmes en je leert hoe je jouw Facebook advertenties op de juiste wijze kunt meten met de Facebook Pixel. Ook na alle video’s krijg je weer enkele vragen om jouw opgedane kennis te toetsen. De belangrijkste leerpunten van deze module zijn als volgt:
- 3 cruciale vaardigheden die je nodig hebt voor je online marketing.
- Hoe je aan de hand van ClickFunnels journey’s kunt bouwen.
- Hoe het hele Facebook Platform in elkaar zit en waar je alles kunt vinden.
- Hoe je jezelf kunt verbeteren aan de hand van data.
- Gebruik en inzet van de Facebook Pixel.
- Automatiseren van Facebook advertenties.
- Facebook advertenties opschalen naar het volgende niveau.
- Kennisquiz
5. Transform
In deze module ga je nog veel meer leren over opschalen en automatiseren van je social media bedrijf. Je maakt kennis met de beginselen van e-mailmarketing, een van de meest winstgevende middelen in online marketing en je leert hoe je dit hele proces kunt automatiseren. De templates staan al letterlijk voor je klaar. Hoe je een pakkende e-mail schrijft waarmee je gebruikers actie laat ondernemen? Handige tactieken die werken, komen uitgebreid aan de orde.
Belangrijkste focuspunten van deze module in de Agency Masterclass:
- Winstgevende e-mailmarketing opzetten
- Automatiseren, automatiseren en nog eens automatiseren.
- Klanttevredenheid voor langetermijnresultaten.
- Kennistest
6. Je eerste sales 🙂
Het is zover. Dankzij alle video’s en hulpmiddelen uit de Agency Masterclass heb jij je eerste bedrijf binnenboord. Om meer klanten binnen te halen, ga je een persoonlijke test doen die jou gaat helpen bij het verhogen van het aantal klanten. Klanten heb je immers nodig om een succesvol social media marketing agency te beginnen. Hoe je twijfelaars toch over de streep weet te trekken, komt uitgebreid ter sprake in deze module. Deze module eindigt met het proces hoe jij nieuwe klanten verwelkomt en hoe je ze tevreden kunt houden, maar ook hoe het werkt met contracten en facturatie.
In deze module maak je kennis met een andere collega van Team Unstoppable, namelijk Virgil Webster. De volgende concrete modules komen aan bod:
- Waarom sales een van de belangrijkste factoren is van je social media marketing agency (SMMA). Leuk onderdeel hiervan is de persoonlijkheidstest waarin je gaat achterhalen welk type verkoper jij als persoon bent en hoe je sales strategie daarop kunt aanpassen.
- Hoe en waar je de juiste klanten kunt vinden.
- Hoe je direct de juiste mensen kunt spreken zonder tijd te verliezen aan tussenpersonen.
- Hoe je kunt verkopen aan klanten en hoe dit hele proces in zijn werk gaat.
- Hoe je klanten succesvol kunt verwelkomen en moet begeleiden in de eerste fase om klanten gemiddeld langer klant te laten blijven jouw agency.
- Bouwen van een marketing funnel website
- Kennistest
7. Opschalen van je Social Media Marketing Agency (SMMA)
De laatste module staat vol in het teken van opschalen en automatiseren. Waar jij in eerdere modules zelf achter de knoppen zit, wordt het nu tijd om te leren hoe jij je bedrijf kunt opschalen en hoe je anderen voor je kan laten werken. Wellicht heb je al wel eens gehoord dat goede ondernemers niet IN een bedrijf werken, maar AAN een bedrijf werken. Hoe je dit doet, wordt behandeld in de laatste module. Wat voor soort mensen met welke karaktereigenschappen je het beste kunt aannemen, wordt eveneens besproken in deze module. Uiteindelijk staat hier alles in het teken van slimmer werken in plaats van harder werken.
Belangrijkste leer- en focuspunten van de laatste week van de cursus van Mitchell Weijerman:
- Van oprichter naar CEO. Van in je bedrijf werken naar aan je bedrijf werken.
- Hoe je succesvolle systemen en processen kunt opbouwen.
- Welke mensen je het beste kunt aannemen voor je bedrijf en in welke vorm.
- Waarom tijd een enorme belangrijke factor is voor je bedrijf.
- Opschalen van je Social Media Marketing Agency (SMMA).
- Kennistest
Als je alle modules en video’s netjes hebt gevolgd, ontvang je een bewijs van deelname. Super leuk en trots gevoel geeft je dit natuurlijk. Het certificaat ziet er als volgt uit:

Mitchell Weijerman
Mitchell Weijerman, CEO van Unstoppable, is de auteur van de Agency Masterclass. Mitchell Weijerman leeft al enige tijd als digitaal nomaad en is geen onbekende in de wereld van de digitale marketing en online producten. Zo heeft hij een tijdje in Silicon Valley gezeten waar hij werkte bij Google. Ondanks zijn goed betaalde baan en prachtige ervaring, merkte Mitchell dat hij niet echt op zijn plek zat. Hij besloot om zelf iets op te zetten en zijn ervaringen bij Google hebben hem daar zeker bij geholpen.
In onderstaande video kun je zien en horen wie Mitchell Weijerman nu daadwerkelijk is.
Is Mitchell Weijerman betrouwbaar?
Ja, Mitchell Weijerman is betrouwbaar. Mitchell is tevens een bekende uit de online wereld en is niet voor niets CEO van een succesvol bedrijf. Zijn cursus is volledig betrouwbaar en zeer duidelijk opgebouwd en je kunt merken dat het iemand is met kennis en ervaring. Als Mitchel praat, zit je doorgaans gekluisterd achter je laptop om alle informatie juist te verwerken.
Team Unstoppable
Mitchell Weijerman is CEO van Unstoppable. Samen met zijn partners Jia Ruan en Virgil Brewster runnen zij een bedrijf wat succesvol is op het gebied van digitale producten en trainingen. Bij Unstoppable werken vandaag de dag tien mensen en Unstoppable heeft ondertussen al meer dan 3.000 studenten begeleid richting een financieel vrije toekomst. Het gehele team is namelijk van mening dat het traditionele systeem waarbij je werkt voor een baas niet het maximale is wat je eruit kunt halen. Hoe je los kunt komen van dit systeem en financieel vrij kunt worden, leer je in de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman.
Agency Masterclass prijs
De prijs van de Agency Masterclass ligt tegenwoordig op €997,-. Geen misselijk bedrag, maar besef wel dat je dit bedrag al na één maand kunt terugverdienen als je slechts één klant aan boord hebt. Bovendien geeft het direct de waarde van de gehele training weer.
Wat je allemaal krijgt voor de prijs van €997,- is het volgende:
- Online videocursus hoe je een eigen social media bedrijf kunt beginnen.
Daarnaast krijg je tal van exclusieve en GRATIS bonussen. De volgende bonussen zitten dus inbegrepen in de totaalprijs van de Agency Masterclass €997,-
- Templates voor succesvolle marketingcampagnes (waarde van €1.997,-)
- Een wekelijkse groepscoaching van een expert (waarde van €1.997,-)
- Je hele leven toegang tot een exclusieve Facebookgroep met alle deelnemers (waarde van €997,-)
- Klanten challenge van 30 dagen (waarde van €997,-)
- Een sales script dat perfect op maat is (waarde van €497,-)
- Een checklist die je kunt afstrepen als je naar de Kamer van Koophandel gaat (waarde van €47,-)
- Levenslange support, effectieve scripts en tools en veel meer.
De totale waarde van de Agency Masterclass komt dus uit op een kleine €10.000,- wat je nu dus voor slechts €997,- aan kunt schaffen. Wil je eerst tijdens de gratis webinar checken of dit iets voor jou is? –> Agency Masterclass webinar
Of de investering van €997,- het volledig waard is, gaan we ontdekken in de Agency Masterclass reviews en ervaringen die hieronder volgen.
Agency Masterclass review
In dit artikel delen we maar liefst drie reviews over de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman. Twee daarvan hebben we online gevonden en we hebben de kans gehad om een deelnemer, genaamd Kevin, zelf te interviewen.
Kevin’s review over de Agency Masterclass
Goedemiddag Kevin, fijn dat je even tijd hebt gemaakt voor deze review voor de Agency Masterclass. We zijn namelijk zeer benieuwd hoe jij de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman hebt ervaren.
Zou je allereerst jezelf even kunnen voorstellen?
Mijn naam is dus Kevin, ik ben 27 jaar oud en woon in Utrecht. Ik ben altijd netjes naar school gegaan en heb na de HAVO mijn studie communicatie afgerond. Na een aantal jaar werken, merkte ik dat ik niet de voldoening eruit haalde die ik wel zou willen hebben. Ik had op zich een prima baan met een redelijk salaris, maar het dag in, dag uit moeten werken op precies dezelfde tijd en dezelfde locatie en met de zelfde mensen ging me tegenstaan.
Hoe kwam je in aanraking met de Agency Masterclass?
Goede vraag. Toen ik merkte dat ik dus weinig plezier had in mijn vaste werk ging ik op zoek naar mogelijkheden om iets erbij te doen of om online wat geld te verdienen. Ik ben simpelweg wat gaan Googelen en kwam toen na flink wat zoeken uit bij de website van Mitchell. Zijn verhaal heeft me aan het denken gezet en tijdens mijn studie communicatie vond ik alles met social media al vrij interessant. Ik ben vervolgens verder gaan zoeken of dit echt wel iets is, want €997,- was natuurlijk niet niks. Na wat reviews te hebben gelezen, heb ik uiteindelijk op mijn verjaardag besloten om de Agency Masterclass te gaan volgen.
Wat heeft je over de streep getrokken om die €997,- toch te investeren?
De reviews en resultaten van eerdere deelnemers waren vrij positief, dus dat gaf me al een vertrouwd gevoel. Bovendien vond ik eerst €997,- een hoop geld voor iets waar ik nog niet bekend mee was, maar daar moest ik met mijn vaste job slechts een aantal weken voor werken. Ik dacht toen bij mezelf: wat is nu twee tot drie weken werken, aangezien ik mijn leven lang nog zou moeten werken. Daarnaast lees ik steeds meer boeken en kom ik steeds vaker adviezen van professionals tegen die aangeven dat millennials zoals ik een deel van hun inkomen zouden moeten investeren in een eigen project of eigen bedrijf. Ik zag daar wel wat in en heb dus besloten om die €997,- te investeren in mezelf. Zo zie ik het ook echt, een investering in mezelf.
Je schafte dus de Agency Masterclass aan en toen? Wat was je eerste indruk bij het inloggen?
Ik was natuurlijk meteen nieuwsgierig naar de hele training en de opzet ervan. Ik moet zeggen dat je je snel wegwijs maakt in het hele programma, want het zit gewoon goed en overzichtelijk in elkaar. De video’s zijn bijvoorbeeld ook van hele hoge kwaliteit en ik vind Mitchell Weijerman een enorme inspirator voor de nieuwe generatie. Bovendien ben ik alle theoretische verhalen inmiddels wel zat en was ik aangenaam verrast dat de hele training zo praktisch is ingestoken. Je hebt dan ook meteen het idee dat je er iets aan hebt, omdat je meteen actie onderneemt. Het resultaatgerichte karakter van Mitchell beviel me sowieso wel in de video’s en ik merkte al snel dat alle deelnemers enorm prestatiegericht zijn, waardoor je zelf ook een tikkeltje harder gaat werken om mooie resultaten te behalen. Je motiveert elkaar dus echt. Mooi om zo verschillende mensen te zien. Na de hele training was alles duidelijk en heb ik enkele video’s een tweede keer bekeken die ik interessant vond. Het leuke is dat het niet klaar is na de training, maar dat er wekelijks groepssessies zijn die je kunt volgen en je houdt gewoon de toegang tot de community.
Klinkt goed, Kevin. We zijn natuurlijk ook benieuwd of je resultaten hebt geboekt met de Agency Masterclass?
Haha, dat snap ik. Ik heb zeker goede resultaten behaald met de Agency Masterclass en ik boek ze gelukkig nog steeds. Ik had binnen enkele weken direct twee bedrijven binnengehaald waarvoor ik dus advertenties ging opzetten. In de weken daarna kreeg ik iedere twee weken wel een nieuwe aanvraag binnen van een bedrijf dat geholpen wilde worden met social media advertenties. Nu, ruim een half jaar later, heb ik elf klanten en ligt mijn inkomen twee keer zo hoog als tijdens mijn vaste baan. Bovendien heb ik nu ook de vrijheid om te werken wanneer ik wil en niet wanneer de baas dat wil. Ik heb mijn vaste baan dan ook opgezegd na een aantal maanden toen ik gegarandeerd wist dat het ook financieel kon. Dus ja, mijn ervaringen en resultaten met de Agency Masterclass zijn super.
Wat wil je nieuwe, potentiele deelnemers meegeven?
Laat de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman absoluut niet schieten als het gaat om de prijs. De prijs is het absoluut waard en je hebt dit bedrag zo terugverdiend. Bovendien staat je spaargeld nu maar op de bank en levert het tegenwoordig zelfs niets meer op. Investeer dus een deel van je (bij)baan en investeer in jezelf nu het nog kan. Dankzij het internet ligt er namelijk een gigantische kans voor jonge mensen om hier iets mee te doen waar mensen boven de 40 geen tot weinig verstand van hebben.
Dankjewel voor je Agency Masterclass review Kevin. Mooi om je enthousiasme en ondernemersgeest te zien. We wensen je veel succes met de volgende fase van je social media bedrijf.
De volgende twee masterclass reviews vonden we her en der op het internet.
Agency Masterclass Mitchell Weijerman review van Timo.
Agency Masterclass review van Timo: “Je krijgt echt alle ins en outs over Facebook adverteren en hoe je hier een succesvol bedrijf mee kunt opzetten. Ik had er ook hoge verwachtingen van gezien de enorme potentie van deze digitale wereld. Ik heb na een aantal dagen al meer dan tien leads die mij willen inzetten om voor hen Facebook advertenties te draaien, echt ongelooflijk. Je kunt binnen no time een mooi, eigen bedrijf opzetten wat zeer winstgevend is. Bizar eigenlijk dat het zo snel kan gaan. Succes!”
Agency Masterclass review van Jasmin
Review Agency Masterclass van Jasmin: “ik verwachtte van de Agency Masterclass een training die me precies zou uitleggen hoe je een eigen Facebook advertentie bedrijf kunt opstarten. En die verwachting klopte gelukkig helemaal met de werkelijkheid. Je leert niet alleen hoe je de advertentie maakt en opzet, maar ook de psychologie achter goede advertentieteksten en hoe je deze keer op keer kunt verbeteren. Het meest leerzame voor mij persoonlijk was nog wel het stuk over hoe je succesvol bedrijven kunt benaderen, aangezien ik dat altijd vrij spannend vond. Maar met deze lessen en handige scripts sta ik nu veel zelfverzekerder in contact met nieuwe, potentiële bedrijven die klant bij mij willen worden.
Een groot positief iets is het feit dat de cursus enorm actiegericht is, waardoor je jezelf gewoon dwingt om actie te ondernemen. Dat maakt het ook dat je die €997,- voor jezelf kunt verantwoorden. Het gaat momenteel ook superhard en dat vergoot mijn motivatie dag op dag.”
Agency Masterclass ervaringen en resultaten
De ervaringen en resultaten van eerdere en huidige deelnemers van de Agency Masterclass liegen er niet om. We hebben een aantal Agency Masterclass ervaringen op een rijtje gezet:





Daarnaast nog een rijtje met enkele ervaringen en reviews van Agency Masterclass deelnemers:
Roos: ik heb ondertussen mijn baan al opgezegd na een geweldige Agency Masterclass ervaring.
Reduan: Ik heb in mijn tweede week al vier verschillende klantafspraken op locatie. Een geweldige start.
Axel: ben door mij eigen Facebook advertenties al benaderd door verschillende bedrijven.
Anne: de investering van €997,- heb je zo terugverdiend. Alle lof voor Mitchell Weijerman en zijn team.
Lois: alle processen, zowel de marketingzijde als de businesszijde, worden compleet uitgelegd. Ik heb naast kennis over social media ook heel veel geleerd over ondernemen zelf. Ik kan het iedere student of millennial aanraden.
De ervaringen en de resultaten van de Agency Masterclass zijn dus goed. Zelf merken we dat bedrijven echt bereid zijn om voor een stukje specialistische kennis wat extra klanten brengt, te betalen. Leuk om te zien is ook de actieve community in de Facebookgroep waar je als jonge millennial veel motivatie uit kan halen.
Zelf eens ondervinden of dit iets voor jou kan zijn? Ontdek het in de gratis Agency Masterclass webinar!
Positieve punten
De Agency Masterclass van Mitchell Weijerman bevat enkele positieve punten of voordelen, namelijk:
- De gehele cursus zit qua opbouw gewoon goed in elkaar. De video’s zijn ook nog eens van hoge kwaliteit.
- Goede service. De service vanuit Mitchell Weijerman en zijn team Unstoppable is prima. Zo kun je altijd bij hen terecht voor vragen of opmerkingen, maar je kunt ook mededeelnemers contacteren of je vragen stellen tijdens de wekelijkse groepssessie.
- Snel resultaat. Waar je bij sommige verdienmodellen echt moet denken aan de lange termijn, kun je met de Agency Masterclass al snel goede resultaten boeken. Als je de stappen in de modules gewoon goed volgt, is dit zeker haalbaar.
- Leuke elementen in de cursus. Het is geen theoretische cursus, maar een cursus die gericht is op de praktijk. De kennisquiz achter de modules is een leuk element wat is toegevoegd aan de training.
- De training gaat over meer dan alleen een social media bedrijf opzetten. Als je meer wilt leren over ondernemers en zelf ondernemen, is de training al aan te bevelen. Het zet je namelijk echt tot denken.
Negatieve punten
Er zijn ook enkele negatieve aspecten aan de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman, namelijk:
- De prijs van €997,- is relatief hoog. Kwaliteit heeft nu eenmaal zijn waarde.
- Naast de training zelf ben je nog enkele euro’s kwijt aan de advertenties die je voor jezelf opzet of bepaalde tools die je omarmt.
- Sommige informatie is wellicht al te vinden online.
- Je bent afhankelijk van je overtuigingskracht om bedrijven als klant binnen te halen.
Ondanks deze negatieve punten is het belangrijk om alles in perspectief te plaatsen. Want deze negatieve punten wegen voor de meeste deelnemers niet op tegen de resultaten die geboekt worden.
Conclusie
Wat een goede cursus is de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman. Als je er zo over nadenkt, is het verdienmodel van een social media bedrijf niet moeilijk, maar je moet het wel even doen. Je leert in deze online training een aantal expertises waar de gemiddelde ondernemer geen weet van heeft en hier kan jij dus impact mee maken bij bedrijven die deze kennis niet hebben. Bedrijven zijn bereid om talenten met online kennis goed te betalen, omdat veel bedrijven de slag richting digitalisering gemist hebben. De hele online training is zeer compleet en gaat verder dan alleen een social media training. Je leert veel over ondernemen en het creëren van de juiste mindset. Vaardigheden die iedere student of millennial goed kunt gebruiken.
>>> Start ook je eigen Social Media Marketing Agency (SMMA) en volg de methode van Mitchell Weijerman!